zondag 2 juni 2019

Tropenrooster

Al vroeg kwam de zon al boven de bomen uit van m'n privecamping. Om alles droog weer ingepakt te krijgen was niet eenvoudig. De tent is geen probleem, maar ik had een aantal dingen buiten laten staan en die waren kletsnat van de dauw. 
De hoteleigenaar was me nog behulpzaam met een kleine reparatie van m'n stuurtas en na een kop koffie op pad richting Namen. Het bleek bloedheet. Twee waterbidons waren er binnen 25 km doorheen.
Vanwege de hoge temperatuur en de lange afstand gisteren besloten het vandaag niet al te lang te maken. Het dorpje Aine was de eerste optie, maar had geen onderkomen. Doorgereden naar een camping in Dinant. Dat kostte wel aardig wat inspanning en heel wat bidons water. De temperatuur was zo'n 30 C. toen ik om ca 14.30 uur op de camping aankwam. Er zaten 'slechts' 65 km op. 
Alles daarna in tropentempo uitgevoerd, en heerlijk in de schaduw uitgerust. 
Na een biertje en Sushi bij de plaatselijke Chipanner, weer in m'n mini tentje.
Morgen naar Frankrijk.
PS Foto's werden helaas niet met 4G geupload. Bewaar ik voor een volgende keer als ik over WiFi beschik. 

1 opmerking:

  1. Ha pa, wat een weertje was het inderdaad, hier ook erg warm geweest. Goed dat je het wat "rustig" aan hebt gedaan. Heel veel groeten van Elisa en Esther

    BeantwoordenVerwijderen